to look up at the sky doesn't always mean that you're talking to god


Okej, det här gör mig näst intill galen, men vi har fortfarande inget internet hemma. Så ni får nöja er med lite snabba inlägg på nån långrast i skolan eller när jag snor en dator från någon annan. (är hos lillejonas nu)

Iallafall, igår åt jag min första köppizza på 5 år och såg även foppatoffelmannen (en väldigt konstig filur som smyger runt i hfs) för färsta gången i mitt liv. Resten utav hfs har pratat om att de sett honom 24/7 typ men jag har då tamejfan aldrig sett gubben. Hm, kanske lite tur ändå..

I skolan går det som vanligt iallafall. Tungt. Hade första matte B provet idag och det gick nog faktiskt rätt skapligt! Hoppas jag iallafall.
Meeeen nu ska syrran ha datorn och jag ska va lite social med resten utav Molander-familjen. Återkommer med mer uppdatering så fort jag kan, håll ut!!

Ps. Imorrn är det frilufsdag så kl. 05:15 skjutsar pappa in mig till Örebro så att jag hinner med bussen till ROMME ALPINT med brudarna och de 36 andra från tullängen. Nice alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0