- meningslös rubrik -


Ytterligare en ensamdag tillsammans med 26 pojkar, mysigt. Fick reda på mattepovet - full pott, gjort klart svenskaprojektet och varit till jenny och klippt mig.

Blir alltid lika missnöjd vart jag än klipper mig, blir liksom aldrig som jag vill ha det. Någon som förstår mig? Antingen blir det för kort eller för långt eller så ser det förjävligt ut - rakt avklippt eller alldeles för hackigt. Slutar alltid med att jag tar rakhyveln och "drar av" topparna så att det blir som jag vill ha det. Denna gång blev det för kort, även om hon bara tog 2cm (!?), antagligen är jag så van att ha långt hår att det bara känns konstigt nu men ändå, hoppas det växer ut litte till skolavslutningen. Tur att man känner sig så ren och fräsch i huvve efteråt iaf, ha ha. 

Imorrn ska jag fortsätta färglägga på målningen och om jag inte glömmer bort så ska jag ta en sneakpeak-bild så att ni får se hur det ser ut nu, om jag kommer ihåg dvs ;)

Kommentarer
Postat av: a n n a

JA DU MÅSTE KOMMA IHÅG. jag är nyfiken Emma!!

2011-05-23 @ 20:49:02
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0