is it like this it feels to be happy ?


Skön dag idag. Lisa och Cissi har varit borta så jag har varit ensam med 26 killar. Rättså skönt faktiskt, trivs bättre tillsammans med killar och kan vara mig själv på ett helt annorlunda sätt. 

Fick prova ut nya byxor till måleriet idag också! Vita, fina, nya byxor, hur sköna som helst. Längtar verkligen till hösten då vi får dom, hatar de arbetsbyxor vi har nu, blåa och inte så värst bekväma och så är de ju "ettornas byxor", ha ha.

Nu ska jag städa rummet, ta en powernap, dricka kaffe och fixa mig iordning. Ikväll blir det hfs på 40-årsfest (heter det fest om man fyller 40?) hos moster. Tar med mig kameran så förhoppningsvis kommer de några bilder ikv/imorrn. Får se, vet inte om det är speciellt kul att kolla på bilder från en gammal tants kalas (true story). Eller?





Kommentarer
Postat av: a n n a

va fin du är Emma :) länge sen jag träffade dig! ;o

2011-05-20 @ 16:01:04
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0