keep on walking




Sitter nere hos farmor och har snott hennes dator. Internet här hemma hos pappa har börjat strula igen, därav den dåliga uppdateringen. Känner ändå att det  inteär någon större fara eftersom ni ändå borde ha tillräckligt med vett att vara ute i solen istället för att dryga framför datorn hihi.

Annars händer det inte mycket, gick upp och fixade iordning mig imorrse men fick ge upp pga det kraftiga illamåendet som började, har inte tid att må dåligt nu ju! Ville iväg till skolan (ge cissi pengar, jobba ifatt matten, få info om imorrn) men vågade inte chansa så jag har hjälpt pappa att så lite frön i grönsakslandet och tagit det lugnt.

Imorrn ska jag iväg till skolan, göra engelska np och fortsätta med målningen, hur sjuk jag än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0