redovisning, matteplugg & felix


Förutom att jag fick någon slags yrsel och "jag-kan-verkligen-inte-stå-still-utan-måste-stå-och-vicka-på-foten"- syndrom så gick redovisningen hyffsat bra idag, festis och en stor brownie på det gjorde inte saken sämre heller!

Egentligen har jag inte tid med er, men eftersom feedbacken (tack ni fina♥) är på topp just nu vill jag liksom inte släppa det. Måste iallafall slita mig, skulle behöva gå ner och sätta på några koppar kaffe så att jag piggnar till liv så att jag klarar av pluggningen ikväll. Matteprov och inlämning av bokrecension imorgon och sen tar vi helg, fan va nice!

Note, måste bada Felix någon dag. Han stinker skiit!



Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Men galet söt även om han stinker! :D

2011-05-19 @ 18:34:05
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fina kissar :D

2011-05-19 @ 22:02:18
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0