sydamerikansk afton

Firmafesten igår kväll var underbart kul med alla dessa galna människor! Blev tacos på papptallrik sittandes på höbalar och flera timmars snack och skratt. Härligare människor finns inte alltså och alla har olika personligheter som gör allt så jäkla bra. Det är fan här jag vill va. Jag vill inte åka tillbaka i skolan och inse att jag inte får träffa dem förens efter jullovet. Det är mer än två månader tills det ju! Panik.

Icke barnvänlig, lite mer detaljerad version:
Längst med hela långsidan utav lagerutrymmet vi befann oss i stod en bar uppställd med en galen mexikan med fulaste mustaschen någonsin som bartender, det fanns en mekaniskt tjur med handtag som såg ut som något helt annat än ett vanliga handtag och jag och alla andra skrattade så vi grät när gubbarna satt där och frenetiskt kramphöll det där jävla handtaget och gjorde knipövningar med knäna mot tjurens sidor. Istället för bord och stolar var det höbalar att sitta på och som bord drog vi dit en kartong avsedd för sopor, inte världens mest fräschaste bord, men det funkade kanon! Det var även lättklädda brudar på scenen som att gubbar var och dreglade över. 

Så, jag säger bara TACK alla människor från Merbygg för en KANONKVÄLL hos Optimera i Karlstad!
TYVÄRR lägger jag inte ut några bilder därifrån för säkerhets skull, vet inte riktigt om det är så speciellt bra att lägga ut sånt, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0