just be true to who you are

Inatt har jag haft så galet sjuka drömmar att jag var alldeles förvirrad imorrse när jag vaknade. Det handlade om allt från björnar till småkryp till vänner och gamla pojkvänner. Helt sjukt. Det äckligaste är att drömmarna är så verkliga också.

Hursomhelst, idag övningskörde jag in till örebro (!!!!!!) och tillbaka (!!!!!!) utan några större missöden än att jag fick motorstopp en gång men de va för att jag hade i en för hög växel än vad jag trodde jag hade hehe. Men annars gick det super! Hämtade lite kläder och målarverktygen, ska ju ut på praktik imorrn så kommer inte vara i lägenheten på tre veckor bortsett från lite skoj där på lovet.

Men så nu när vi (jag) körde (!!!!!!) hem från hällefors så kom vi på att JÄVLAR - målarkläderna är kvar i lägenheten.... Åh så frustrerande. Fint första intryck man får på handledarna när jag kommer med mina gamla blåa målarbyxor som är fulla med färg. Skitkul alltså! 

Men nu har jag en irriterande syster som terrar mig att ge henne datorn, men jag ska ändå gå åh lägga mig snart, måste ju upp tidigt imorrn och köra ner till jobbet. Ha't!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0