digital mediadesign

Sitter i skolan och har lektion fortfarande och det håller på till halv 6 så det är bara att stå ut. Dock är det fett chill, sitter och provredigerar massa bilder i photoshop så man behöver inte tänka så mycket. Och så är det ju roligt också!

Har aldrig användt photoshop tidigare eftersom jag redigerar alla mina bilder i gimp, men ändå är det faktiskt rättså lätt. Och som sagt så har vi "övningsbilder" som vi får låna så dessa är alltså inte mina, tycker dock att de blev rätt bra jämfört med orginalet, eller?

FÖRE


EFTER


+ massa andra fast de orkar jag inte lägga upp.
Nu ska jag återgå till arbetet så man kan få sluta nån gång....... 45 minutes to go.

Kommentarer
Postat av: Neha

Snygga bilder:D

2011-09-24 @ 13:54:20
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0