heeeelg!

Sitter och chillar i skolans cafe med lisa och malin och dricker varm choklad med grädde för att fira att det äntligen är helg haha! Väntar på att bussen ska gå till lägenheten, då ska jag packa och dra iväg till nästa buss för att åka hem till min kära mamma. Åh vad jag har saknat henne! But lets do what we can to keep it a secret att vi sist sågs i söndags...
Hursomhelst så ska vi käka tacos ikäll med moster och co sen följer syster och jag med till hfs, hem till pappa. Saknat ihjäl mig efter honom också hehe.. Ska bli skönt att komma hem och bli lite omhändertagen, även om större delen utav helgen kommer gå åt till tapetsering haha!

Seeeeee yaaaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0