110928

Efter en väldigt intensiv (läs: chill) dag i skolan med lite fotboll (okej, detta var jobbigt. jag hatar fotboll förövrigt, så jäkla meningslöst) och lite skrivande så belönade jag mig själv med en galet god redbull (är det bara jag som är ute efter smaken och inte det 3 minuters långa energikicken?) och några tidningar. Det var skönt att bara drömma sig bort bland tatueringsmotiv och finfina tips/texter/bilder/osv en stund. Behövs för att ladda batterierna ibland.

Jag gick också (okej, nej. Jag åkte buss) upp till Entré för att köpa en kakburk som moster ska betala, som en "inflyttningspresent" haha, fast de är ju jag själv som valt den så jag vet inte riktigt om man kan kalla den en present..

Och JA haha, det var verkligen nödvändigt med alla parenteser!



När jag var på kakburksjakt gick jag även in på H&M och kikade och hittade en sån här baseballtröja jag letat efter huuuuur länge som helst, för 79 spänn dessutom! Men, den var väldigt, vad heter det.. vid över axlarna? Så jag är lite osäker. Dock har jag ju som sagt letat efter en exakt sådan här väldigt länge så jag överväger att köpa den imorrn. Vad tycker ni? Ska jag slå till?



Kommentarer
Postat av: amanda

Jag tycker att du ska köpa tröjan, du passar jättebra i den! :) <3

2011-09-28 @ 21:22:12
URL: http://secretfantasy.blogg.se/
Postat av: moa

köp! assnygg! :)

2011-09-29 @ 07:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0