minus ca 1500 spänn, två mörbultade fötter och en dödstrött liten emma senare

... sitter jag äntligen hemma i min underbart sköna datastol och väntar på att resten utav familjen ska komma hem från kalasfirande. 
Trippen till Ullared blev minst lika bra som jag förväntat mig (förutom världens jobbigaste bilkörning mellan 4-7 på morgonen) och jag har med mig maaassor med smått och gott hem! Massa målargrejor och annat nödväntigt, dock har inte Ullared riktigt min klädsmak med lite sånt skit fick jag med mig också haha!

TACK brudar för två tokbra dagar!


JAG som inte äter pizza delade EN JÄKLA KEBABPIZZA aka FAMILJEPIZZA med de andra brudarna, och måste ärligt talat säga, även om det tar emot, att det var.... gott.


Energidryck klockan tolv på natten för att orka med x antal timmars bilkörning. Asnice. Klarade det dock!! Grym är jag.


KOM DIT SOM TREDJE BIL SÅ ÅKTE RUNDBANA RUNT HELA PARKERINGEN BARA FÖR ATT VI KUNDEEEE!!!!. Fan va töntiga vi var haha.


Påsarna innehållade lite smått och gott för ca 1500 spänn. Sved i bankkortet.. Lägger ut skiten imoooorn! 

Nu ska jag sova för jag har fan inte sovit på snart ett dygn eftersom vi inte kunde somna innan vi drog iväg inatt. Häj!

Kommentarer
Postat av: a n n a

haha "KOM DIT SOM TREDJE BIL SÅ ÅKTE RUNDBANA RUNT HELA PARKERINGEN BARA FÖR ATT VI KUNDEEEE!!!!. Fan va töntiga vi var haha. "

2012-04-07 @ 10:30:59
URL: http://channa.blogg.se/
Postat av: moa&johanna

härligt med shopping!

2012-04-07 @ 15:26:22
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0