nackdelen med att ha bil är när man inte kan nått om bilar

Tja snyggingar! Ligger och halvsover som en nerklubbad säl i soffan framför ridiculousness med syrran. Får dock inte gå och lägga mig för hon är mörkrädd och vågar inte vara uppe själv (....). Trotsar henne nog iallafall innan jag svimmar, haha.

Idag efter jobbet åkte jag upp till näveråsen till filla och hjälpte henne göra en bloggdesign (eller åkte och åkte, jag SMÖG på tvåan i 1,2 mil för att vägen var så dålig att den skakade sönder bilen annars, jag skojar inte!!))
Sen när jag åkte hem så hade de fastnat en jävla sten nånstans inne vid bromsarna på framhjule och hade inte en aning va fan jag skulle göra, pappa svarade inte när jag ringde heller så fick panikåka i till räddaren i nöden Emma så fick hennes pappa ta bort hjulet och plocka bort stenjäveln - som han inte hittade utan hade troligtvis ramlat bort precis när ja svängde in på gårn. DÖR.
Som sagt - BEHÖVER EN KRAMGO OCH SNYGG POJK. Tillägger att han ska kunna nått om bilar.
Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0