pepp

Befinner mig återigen i min kära lägenhet efter sjukt många veckor (tre?) och håller på att packa upp allt jag lyckats knöla ner i väskorna samtidigt som dockan spelar ut sin sjukligt grymma musik! Tända vaniljdoftande ljus, popcorn och TV får förgylla de sista timmarna utav min söndag och så peppar vi inför flera veckors ensamhet här! Finns det nån trevlig person där ute så får ni mer än gärna komma hit och hälsa på! Jag har kakor.

Min dag i Instagrambilder! Som förövrigt har blivit de enda bilderna jag lägger upp nuförtiden. Eftersom det är det enda jag fotar med just nu. Follow me! trnkvist.


HAHA asså ja va bara tvungen. 41 vs 21!



Kommentarer
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Tjoho!! Fin blogg.. :)

Allt bra med dig tjejen? Kram!

2012-04-16 @ 18:07:21
URL: http://www.nattstad.se/jennaoberdieck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0