skogstroll

Åh, fredag igår och lördag idag och jäääkar vad lilla jag tycker det är skönt. Igår låg jag utslagen på golvet framför kaminen med en minst lika trött kisse på magen hela eftermiddagen efter jobbet och sen blev det ytterligare liggläge i soffan framför Tenacious D (tröttnar aldrig på den filmen ♥) med syster och massa flöt.

Idag tog jag världens sovmorgon och sitter nu och chillar hos farmor med massa fika. Ikväll drar vi ner till ett vindskydd mitt i skogen med raggmunk och korv och grillar lite med lite vänner till familjen - älskar att tälja pinnar och hoppa runt i skogen som en lite treåring, det är liksom.. jag! Kan vara mig själv i skogen, med en ful mössa och långkalsonger och lukta rök i flera dagar efteråt (okej, jag duschar faktiskt haha)! Myys.

Får se om jag kan få ordning på blogg.se-appen sen också så att jag kan slänga ut lite bilder, men de spörs! Fred ut friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0