starbar

Sitter och pysslar med några beställningar jag fått och har lyckats gjort klart två, bara en kvar! Känns skönt, har skjutit upp det alltför länge delvis för att jag inte haft tid och delvis för att jag inte haft den där feelingen som behövs för att ens lyckas dra ett streck. Hade lite dåligt samvete för att de fått vänta så länge, men nu så! Lägger ut dom ikväll ifall de hunnit svara och godkänt dom, hang close!

För övrigt så måste jag påpeka (intresaant..) att Starbar har kommit tillbaka till butikerna! Fick smaka en bit utav tremänningen som hittade en när vi var i Sälen för några veckor sen, och så när jag var och handlade idag så hittade jag den även här! Kunde inte låta bli att köpa en hehe. Rekomenderas! Smakar typ som Snickers, fast myycket godare. Gillar inte ens snickers så ja, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0