120228

Tjaa peeps! Första skoldagen efter lovet idag dåra, kändes ju.. bra. Kul att träffa kompisarna igen men resten hade jag väldigt gärna sluppit. Massa tråkiga lektioner som samhäll och naturkunskap och skit men slutade redan vid 13.40 så det gick ju rätt snabbt. När jag kom hem gick jag ut på en powerwalk genom örebro i det sjukt underbara vädret, fönstershoppade och handlade lite käk osvosv.

Nu ligger jag i sängen och planerar morgondagen med emma i telefon samtidigt som jag käkar på en liten förpackning jordgubbar (åh.. ♥). Vi ska nämligen dra till kvinnersta (som alla örebroare för tillfället verkar hata, ha ha) och hälsa på våra gamla klasskompisar, kommer bli asnice! 



Måste btw säga att jag inte alls är nöjd med min design för tillfället, funderar på att byta tillbaks till den gamla för den trivdes jag med (och fattar inte varför jag tog bort den.. någon som gör?). Jäkla B-design, uuuusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0