exposed

Teckningen jag gjorde igår kväll. Ville vänta på lite solsken så att det skulle bli bättre ljus att ta kort med eftersom jag bara har iphonen för tillfället, därför den inte kom ut förens idag! Vet inte riktigt varför jag döpte den till Exposed, det är typ det ända jag tänker på när jag ser den. Sårbar och oskyddad.

Vad tycker ni?
Jag är jäklig nöjd!

Material: Tombow N15 // Pen-Touch Silver 0.7mm // STAEDTLER pigment liner 0.8mm // Blyertspenna 0.5mm // Tygbit för att skugga med // sudd

Tänk på att jag slet med den här i nästan tre timmar, så jag blir väldigt, väldigt ledsen om jag ser den här någon annanstans med någon annans copyrightmärke vid.

Kommentarer
Postat av: a

mkt bra!! tilltalande och gripande bild

2012-02-23 @ 22:00:52
URL: http://wyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0