fånga dagen?

Vet inte riktigt vad jag ska göra/skriva utan att låta jobbig och upprepande eller att helt enkelt strunta i att blogga när dagarna är så här entoniga som de är nu. Sitter antingen framför ratten i 50 minuter två gånger om dagen eller framför en datorskärm klickandes på vänsterklickarn två-tre ggr i minuten resterande 7 timmarna och 20 minutrarna med ett gäng härliga människor runt omkring mig. Motion på hög nivå! Iallafall för skrattmusklerna :)

Och även om jag inte visste vad jag skulle skriva så lyckades jag ändå fånga upp den här dagen också, skitbra. 

Förresten! Har lagt ut en sneakpeak på en teckning på Instagram, följer ni mig där så får ni fler sånna möjligheter! -> TRNKViST 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0