jag lever

Tja buddies! Tänkte bara tala om att jag lever, jag har inte kunnat använda datorn hos pappa eftersom det är virus i den. Är hursomhelst installerad i lägenheten igen efter nästan 7 veckor, feels good! Har saknat mitt lilla krypin och först och främst att få vara ensam, det är skönt. Dock måste jag ju laga min egen mat och börja diska igen efter 7 veckors bortskämdhet men det går nog bra ;)

Såå, denna helg har bara bestått utav en jäkla massa mys och galet mycke chill. Har istortsett inte gjort ett skit förutom då en massa fina vänner till familjen kom upp och käkade hemmagjord pizza igårkväll, trevligt! Idag tog jag sovmorgon, packade lite och sen drog jag och mamma in hit till örebro, handlade massa behövligheter till lägenheten och käkade sen på donken. Lyckades, till min stora förvåning, trycka i mig TVÅ (!?) bigmac, så jag slipper då iallafall laga nå mat nu på kvällskvisten haha, känner mig fet... 

Imorrn blir det skola igen! Dock ingen vanlig skola utan det blir två veckor måleri igen, skönt.. Blir kul att träffa att kompisar igen, de va ett tag sen nu!

Menmen, nu vet ni att jag lever iallafall och att uppdateringen kommer komma igång som vanligt nu igen, ska strax hoppa in i duschen sen försöka mig på några fler körkortstest. Känns nära nu, bara två veckor kvar till intensivkurs, TAGGA!

Lite Instagram-bilder sen helgen. Har blivit galet aktiv där så följ mig gärna! TRNKViST





Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: åh tack!

2012-02-06 @ 10:22:42
URL: http://prbykajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0