101-110

101. Hur ser din dataskärm ut? Som vanligt antar jag!?
102. Har du städat idag? Nej.
103. Har du varit ute idag? Japp.
104. Vem ringde du senast? Mamma.
105. Vad var du senast arg på? Mig själv typ.
106. Vad har du för status på msn just nu? "www.emmtornkvist.blogg.se"
107. Är du ofta inne på msn? Det händer! Dock inte alls lika ofta som förut, typ bara när jag ska skicka grejer till syrran  eller tvärtom haha.
108. Önskar du att du va tjockare? Alltså, jag är underviktig och benig och shit, så ja, jag skulle vilja gå upp några kilo. Dock vill jag ha liksom fast fett om man kan säga så. Typ bli mer kurvig över brösten och rumpan men inte liksom så att det hänger och dallrar hahaha. Förlåt folk men ja, svårt att förklara.
109. Hur många hus har du bott i? Bor i två hus och i en lägenhet nu och bott i en lägenhet förut.
110. Är du medlem på last.fm? Vad fan är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0