årets första dag

2012 alltså, inte 2011. Känner på mig att det kommer bli svårt att skriva 12 utan att tänka en kvart några dagar framöver!!

Dagen har spenderats med fina J, kollade återigen på i spit on your grave (...) och såg dessutom tillochmed slutet, booya! Övertalade honom även att kolla en halvtimme på never say never innan vi fick stänga av för att han inte stod ut haha!! Mysigt vare iaf hihi.

Hursomhelst, kvällen igår var riktigt trevlig! Höll på att äta ihjäl oss på både för,- varm,- och efterrätt och spelade/dansade även loss framför Wii en stund innan elva ungefär då vi gick ut och sköt raketer. Livsfarligt det där! De va nå fel på en liten låda så det sköt raketer åt alla håll, en landade bredvid peters bil haha och de andra sköts mot oss. Ujuj. Fick dock till ett mäktigt slut med 111-rörs-lådan för 1000 spänn! Tur att skattepengarna går till något bra som en vän uttryckte sig.. ;)

Två från igår, tagna med hightechkameran på iphonen.


Som sagt, hightech!!!!! Suck..

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Hej, allt bra?

Jag har just nu en tävling i min blogg var gärna med här: http://alwaysinpink.myshowroom.se/tavling-vinn-en-valfri-vara/



Om du inte vill vara med så kan du kanske kommentera en liten kommentar i min blogg.

2012-01-01 @ 21:28:50
URL: http://alwaysinpink.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0