dipp

Day from hell. Fasen vad sur jag har varit idag, trött och grinig och hela köret. Blir så frustrerad när jag verkligen för en gång skull kom i säng tidigt och lyckades sova hela natten men ändå är tröttare än vanligt? Hela dagen tillochmed!? Brukar annars piggna till liv lite under dagen men icke idag. Allt, precis ALLT har gått åt helvete idag. De har blivit färg där det aboslut inte ska bli färg - både på de andra nymålade väggarna och på mig själv och på golven och ja faaaaan. Åh blir så sur. Åh jag tänker för mycket på en massa skit också, måste ge mig innan jag gräver min egen grop att falla i, fuck.

Förlåt för att jag är så jobbig och gnäller hela tiden, men jag är mänsklig jag också. /törnis

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN]

Varsågod! ;)

2012-01-19 @ 00:38:07
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0