missär

Har kommit fram till att tisdagar tamejfan är den värsta dagen på veckan, inte måndagar. Har knallat omkring på verkstan likt en zombie hela dagen och målat plank, sånt där typiskt praktikantgöra. Skitigt och jobbigt. Som pricken över i:et verkar det som om jag dragit på mig en fet förkylning alternativt influensa alternativt bihålsinflammation också, feels good. Mitt ansikte och huvud spängs snart och halsen brinner upp, får se om jag stannar hemma imorrn annars krigar jag mig till jobbet och iallafall försöker! 

Känner på mig att det börjar bli dags att ta ett stadigt tag i körkortsboken nu också, de är fan inte långt kvar nu!! 
Bajj! /törnis

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv sv; Skulle ha tjutit som en bebis om jag varit ensam när jag såg den. Hatar att gråta med folk runt om mig hehe.. <3

2012-01-24 @ 23:00:30
URL: http://secretfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0