kärlek

Åh vad kul jag hade igår! Älskar, absolut älskar att bara glida omkring i en fin bil och lyssna på musik tillsammans med några vänner. Stanna till lite då och då och prata med lite nytt random folk från värmland - trevliga människor det där! Agerade ju schaffis till/från parken också, kuhuul!

Kom hem sent inatt och vaknade nyss, måste ha sovit minst 12 timmar, helt underbart. Nu är jag hungrig som ett svin så väntar på att maten ska bli klar, sen får vi se vad dagen erbjuder! Köra bil kanske?


Låtsaspappas finbil jag gled runt i igår kväll! Hfspolisen glodde som en tok när de saaaaaakta gled förbi på parkeringen, var tvungen att köra upp jämsides och veva ner rutan för att de skulle se att det var jag haha.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha härligt.



Och naaaaej! Skitpapper ska VIKAS inte knöcklas. ;-)

2012-06-03 @ 11:44:13
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0