18 FUCKING ÅR!

Åh, jag har gått som i en bubbla hela dagen och trots det som hände igår har jag försökt gått med huvudet högt och skitit i den där svinet till pojke som försörde kvällen. Har försökt tänka på endast det positiva, att jag faktiskt fyller arton idag, och det kan fan ingen förstöra för mig! 

Låter det konstigt om jag säger att jag faktiskt känner mig äldre? Rent psykiskt alltså, jag känner mig..eh.. FRI! Det finns inte längre någon som kan bestämma över vad jag ska göra (mamma&pappa: ha.. ha.) och jag kan tillochmed säga att jag ska till krogen på fredag! Hur sjukt är inte det? Åh! 

Fin dag alltså. Och TACK, SJUKT MYCKET TACK till alla som grattat mig på facebook/sms/IRL och även min älskade klass som ställde sig upp och sjöng för mig i klassrummet imorrse - ni är GULD värda, hela högen! ♥

SÅHÄR glad är jag på min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0