femtionio minus tre

Åh så förbannad jag blir. Försöker verkligen att gå upp i vikt och få lite fylligare (och om inte annat snyggare) kropp, (och för att överhuvud taget må bra rent fysiskt), men idag när jag ställde mig på vågen var det tre kilo mindre än förut. Grreat! Förstår inte, har ätit ihjäl mig på bra mat och även ätit en jäkla massa godis och den här helgen en massa tårtor och dricka och sånt shit men ändå så går jag NER. Bli nu inte arga på mig ni som försöker gå ner i vikt självmant, men jag blir liksom bara så frustrerad. 



Hursomhelst! Lediga dagen spenderades först i en solstol i hörnet på huset i fucking 20 stekande grader med en kopp kaffe i högerhanden och körkortsboken i knäet, sen har jag bara chillat galet och så kommer min sista dag som 17åring fortsätta vara! Nu ska jag ner och laga brakmåltid till de andra, fiiiint!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Vad trevligt att du försöker gå upp dig lite! ^^

Men har du sån där super ämnesomsättning eller tränar du mycket? :)

Härlig header!

2012-03-12 @ 20:08:50
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: Mimi

Hahah jaa det kan nog vara det då!

Skulle inte ha ngt emot att ha de så man kan äta kakor varje dag o bara träna för att det är nyttigt! :D

Nej men, vill du bli fylligare som i mjukhet eller muskler? :P För muskler så får du väl käka massa proteiner o börja träna :3

2012-03-12 @ 21:59:01
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: Mimi

Ah men jag förstår vad du menar :P Kurvor på de rätta ställena helt enkelt ^^

2012-03-12 @ 23:27:35
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0