idag har jag fyllt år

Okej, nästan iallafall. Fyller ju egentligen inte förens på tisdag men eftersom jag tänker spendera dagen i örebro då med en eller flera fina människor så firade vi mig idag istället! De va mysigt. 

Bidrag till kommande tatueringen + en väldigt smickrande bild på lilla emma som kanske.. 8 år? i sina bästa dagar då jag ägde på cykeltävlingarna!


Concealer från Make Up Store för att täcka mina fantastiskt fina finnar som ploppar upp ibland.


Boken Skamfläck för att.. tja.. läsa kanske?


Presentkort på SaxEss så att jag kan slinga håret!


Och sist men inte minst hipsters från Pieces, typ de skönaste trosorna som finns, och kanske lätt de snyggaste också! Iaf dessa :) Älskar trosor med asmycke mönster, hehe.


Lyckad present- och låtsasfödelsedag! Dock fattas en dockningsbar station för typ 2000 och en tatueringsmaskin med tillbehörigheter för säkert minst lika mycket pengar om inte mer som jag fortfarande önskar mig, men så är jag ju bara firad utav halva släkten än så länge, hehe ;) Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0