kvalitetstid

Happ, har hunnit med två praktikdagar sedan jag sist skrev och deee går fint! Dock är jag så jääääkla less på de tidiga mornarna så jag spyr snart men ja har valt de här så då äre ju bara att stå ut.
Efter jobbet blev det DG's med syrran, kusin och moster och sen käk hos farmor och nu sitter jag hos farbror jörgen med en stor kopp varm choklad och glor på grymmaste Sons Of Anarchy, lätt den bästa serien ever, ska fan ladda ner alla säsonger! (polisen, ifall du läser detta så är skojar jag bara, klart jag inte laddar ner filmer :PpPp)
Sover här inatt också och imorrn bitti drar ja till jobbet igen innan jag hämtar småkusinerna vid 4! Ska bli skönt att träffa mina kottar igen ❤

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0