northern lights

En sak jag är väldigt svag för är vackra vyer. Kan vara vad som helst - en vacker strand, en bergstopp, skogar, solupp-, och nedgångar eller vad som helst. Jag blir så himla.. lycklig? Kan stå hur länge som helst och bara stirra. 
Nyss ringde pappa och sa åt mig att gå ut och kolla på stjärnhimlen eftersom Jupiter och Mars (tror de va dom) syntes extra mycket eftersom de stod i nån linje, dock såg jag inte dem men kunde uskilja nått ljust på andra sidan himlen. Stod kvar och tittade i några sekunder och sedan brakade det bara loss och himlen täcktes med ett grönt skimrande, böljande ljus - norrsken! Åh så vackert det var. Även om det är svinkallt ute så stod jag där i flera minuter och bara tittade, måste ärligt talat erkänna att jag nästan börja grina också för att det var så fint, haha..

Sprang in efter mobilen men den fick inte med det så jag tog en bild från weheartit, ungefär såhär såg det ut, fast lite längre "strålar"!



På bilden ser det inte överdrivet vackert ut, men de va de i verkligheten, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0