pardey

6 dagar som artonåring och jag har redan hunnit med en tvådagars. Haha herregud, en sån helg! I fredags blev det itgång till Strömpis med Amanda. Förkrökade lite i hennes lägenhet innan vi drog dit till typ halv tio, dansade osom fan, hängde i baren (haha) och hade jä-ä-ävligt kul innan vi drog hem och kokade snabbmakaroner klockan halv tre på natten.

Igår tog jag bussen hem (måste påpeka att åka buss bakfull inte är nån höjdare..) och en jävligt sleten brud tog emot halva tjocka släkten för kalajs! Fick massa behövliga pengar haha. Sen drog vi ner till Villavägen till familjen Ritzman och tjockade pizza (perfekta fyllekäket alltså..) och sen drog vi till grythyttan och firade Linnéa. Tog några groggar, lyssnade på musik, snackade och hade det allmänt supertrevligt! Kom hem typ vid två på natten, slocknade omedelbart i sängen och sov som en gris till typ tio. Sen spenderades dagen med näsan i körkortsboken, är såå jäkla trött på den där boken nu så odhfkjgkdsgf, tur att det förhoppningsvis snart är över! 

Sitter hursomhlst i lägenheten nu och pluggar (nooo shit) och tjockar godis. Ska göra en eller två internettester innan jag tar körkortsboken med mig till sängen OCH sen taggar vi tills imorrn. Wish me luck?



Sådär lagom snygga! Bilden blev liten för att jag tog den från faaaaacebook..


Fyllekäk mitt i natta!



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-19 @ 13:33:39
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0