silverbojen

Tja buddies! Sitter och tjockar i mig MAT nu, världens goaste maaat. Har varit en jäkligt kul dag idag faktiskt! På idrotten va de gustavsvik som stod på schemat, livräddning! Man skulle simma framochtillbaka med livboj, med och utav person i. Och sen skulle man försöka få antingen märket silverbojen eller guldbojen där det gick ut på att man först skulle simma 25 meter med livboj, ner på 4 meters djup och hämta en docka och sedan dra tillbaka en person i livbojen 25 meter. För att få guldbojen var man tvungen att göra allt detta på 1,5 minut (!?) men det klarade inte jag så jag fick bara silverbojen. Lite besviken på mig själv, men jag är nöjd ändå. 



Nu ska jag plugga ihjäl mig lite till till måleriprovet imorrn och sedan läsa några kapitel ur körkortsboken, sen ska jag tamejfan sova för nu har jag inte sovit mer än 4 timmar om nätterna på två dygn och jag somnar snart sittandes. Så, häj!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Duktigt iallafall! :D

2012-03-14 @ 19:29:52
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: Mimi

SV: Det blev ju verkligen det ;)

2012-03-15 @ 11:07:48
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0