svar

Filippa om KÖRKOOORT!!!:
plugga du bara teorin hemma eller på nån kurs på körskolan? :) måste ha tips haha! :)

Hej filippa! Jag började med en intensivkurs på en vecka då jag var där mellan 8-17. Varje dag hade jag två 50minuters-körlektioner och utöver den tiden satt jag och verkligen nötade testprover i körskolans datasal. Sen så har jag ju förstås läst boken 3 gånger och vägmärkeshäften minst lika många gånger! Jag tyckte det funkade kanon på det sättet, hade aldrig orkat med något annat än intensivkurs eftersom jag är en sån som aldrig orkar plugga länge på saker.. :) Hör av dig om de är nå mer!

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

Gjorde du den i Örebro? På vilken skola och vad kostade de? jag måste nog ta tag i det där.. haha. Grattis förresten!! :)

2012-03-22 @ 18:07:12
URL: http://sannaemiliapohlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0