förträngd

Haha hej bloggen! Har du haft det bra under dessa dagar då jag fullständigt skitigt i dig? Det har jag! Spenderade helgen hos låtsasmamma och låtsasbror med pappa och syster - var på bio, stekte i solen på altanen och bara c h i l l a d e. Precis sånt som lilla jag älskar att göra. 

Idag va jag till mina bästa vänner tandläkarna (läs: mina fiender) och sen bar det iväg mot lindesberg för litte körkortstester och körlektioner plus lite kvalitétstid med bästa pojken! (Okej, du också pappa.. ♥) Nu sitter jag mätt och belåten och svintrött i lägenheten och känner mig en aning forever alone, det är så eeeeensamt här! Önskar att körkortet bara kunde vara avklarat nununu så att man kunde köra fritt när man vill hur man vill och slippa tänka på dessa äckliga busstiderna hela tiden. Men snart så! Åh vad jag längtar. Tänk om man kunde vara värsta pluggnörden och fick 70 av 70 på alla tester och körde bil som en jäkla gud!? Vad bra det skulle va!

Aja, upp svintidigt imorrn för att återigen dra till körskolan, kommer få en hel del frånvaro från skolan men vafaaan, så nu blir det nog snart sängen! Skönt. Ha't!



Kommentarer
Postat av: a n n a

fin!! va långt hår du börjar få :)

2012-03-06 @ 20:13:32
URL: http://channa.blogg.se/
Postat av: thirza

Grymt fin tjej! Lycka till med körkortet osv! Håller själv också på.. haha usch är så trött på det nu!

2012-03-07 @ 16:33:21
URL: http://thirzapoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0