5 saker

- Vet inte riktigt om det är nån typ av ätstörning men allt på tallriken måste gå jämnt upp haha. Om potatisen delas i tre delar måste köttet också delas i tre och om såsen tar slut och det finns liite mat kvar måste jag ta mer sås! Simpelt, men alla idiotförklarar mig haha.

- Jag är så sjuhukt jävla toksugen på tatuera mig igen nu så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen längre. Problemet är ju bara att jag har sån beslutsångest att jag aldrig kommer fram till vad jag vill göra. Satt dock och funderade på såna där svarta fåglar i rad på typ axeln/nyckelbenet? Eller på skulderbladet? Vill ha en text på insidan överarmen också, något om min familj, så när jag dör och ligger med armarna i kors över bröstet så hamnar tatueringen vid hjärtat, hehe. Så ja som sagt, beslutsångest.

- Jag älskar att köra bil. Långt som kort, solsken som spöregn (okej kanske inte spöregn med ni fattar poängen), jag döööör va kul det är. Har ni inte tagit körkort? GÖRT.

- Jag pussar på mina katter minst 349835 ggr om dagen, kan inte låta bli hihi. Så mysigt ♥

- Vill dock ha en fin pojk utöver katterna dåra, så att ni inte tror jag är helt sick. Saknar att ha någon så de är fan sjukt. 

Kommentarer
Postat av: a n n a

samma här ang maten haha, verkligen någon slags tvångstanke

2012-05-08 @ 12:42:43
URL: http://channa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0