bizi

Dags att göra en update kanske? Herregud haha. De senaste dagarna har jag iallafall kör bil, kört bil och kört ännu mera bil. Stått sådär coolt (haha) i en rad med bilar på torget och snackat skit, jämfört bilar och ljud (haha okej, nä)(tur man hade finbilen), haft hockeykväll (satt mest och tittade på tfnen) med god mat och trevligt sällskap, vart på två kalas på samma dag (snacka om stinnt) och chillat med emma. Utöver det har jag nog sovit bort typ totalt 1/3 dygn också haha, är så jäääkla trött hela tiden. Skönt med långhelg..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer? Känns så lame att skriva om vad jag gör på dagarna hela tiden för det är väl ändå ingen som bryr sig haha. Tips på vad jag ska ha mer utav i bloggen? Det vore snelt!

Nu tror jag att jag ska göra popcorn och chilla lite mer än vad jag ändå gör. Häj!

Som sagt, snott farbrors finbil hela helgen ;)



Instagram is my best friend ♥ - TRNKViST, funkar med små bokstäver också tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0