desperat

Mamma tyckte det var mycket då jag stod och gned på toyboy'en i ett desperat försök att få honom ren i en och en halv timme i måndags, men jag undrar om inte dagens goda gärning ändå tog priset då jag gick ut i regn och storm klockan 8 på kvällen och tvättade honom, NOGA, med högtryckstvätt och bilschampo? Ska ju trots allt agera schaufför i Sunne och Charlottenberg under helgen och då måste man ha en fräsch bil att visa upp! Och utklassa de där raggarsvinen. Hade gärna tagit subarun, men det fick jag inte. Såatte. Golfen får duga.

Så om ni undrar varför uppdateringen kommer vara underligt låg så kommer jag glida runt i värmland de närmsta dagarna! Fint, får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0