för jag har blivit luuuurad

Ihopplockad sallad från ICA och en iskall burk cola blev min lunch idag. Ställde bilen lite på sidan av parkeringen och satt där och käkade innan jag fortsatte hem till öskevik där jag är nu. 
Svängde in på NetonNet innan också för att köpa ny stereo till min toyboy eftersom den förra blev knockad utav syrrans hand. Köpte en Pioneer av nått slag eftersom jag hört att de ska vara bra. Brudisarna (matte, john och fabian) hjälpte mig att koppla in den och sedan skulle bli det bli DUNK DUNK på väg hem! Hur det lät? Tja, man skulle väl ungefär kunna jämföra den med min bärbara dator - lät som skit. Såattee, den åker tillbaka till affären inom kort. 

På tal om bilar så ska jag vara extremt duktig och gå ut och ta hand om min fina toyboy nu, ge honom en tur med högtryckstvätten och svampen! Då blir han gklad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0