lat är bara förnamnet

Tjululuu! Första skoldagen efter 6 veckor känns i huvudet.. Hade dock bara en lektion men den var lååång, och väldigt ansträngande (satt och masserade oskar), haha.

Nu har jag städat hela jäkla lägenheten efter måndagens bravader också och det var behövligt om vi säger så. Ska även strax bege mig mot affären, måste handla diverse matnödvändigheter så att jag inte svälter ihjäl. Är inte speciellt sugen på att ställa mig och laga mat heller så funderar på att köpa takeaway från saigon?? 55 spänn är ju inte så mycke, men de känns lite flötigt.. Ilandsproblem. Hursomhelst känns de inte speciellt lockande att gå utanför dörren pga det här äckliga vädret, men måste man så måste man. Tur det finns stadsbussar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0