lean, green, music machine

Tokglad ägare utav spotify premium! Äntligen, pallade inte den där jäkla reklamen som tillochmed spelades upp mitt i låtar och att man bara kunde lyssna på sin absoluta favoritlåt ett visst antal gånger, och sen att ha en iphone utan spoty.. funkar liksom inte. Så ja, jag är glad nu! (gladarE, med tanke på det som inträffade igår)

Annars då? Avslutade sista dagen på merbygg för den här teminen idag. Tråkigt men ändå skönt att få komma tillbaka till klasskompisarna och lägenheten igen. Laga sin egen mat och diska sin egen disk igen också ♥♥♥ underbart? haha nej.

Ska sätta mig ner ikväll och redigera lite bilder från valborg också, så lägger jag ut dem lite senare! Hang close.



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Det är någon sorts kod man måste lägga in så

att det blir så. Men kolla på designa din blogg.

Vet inte riktigt vad du kan söka på, men bläddra igenom lite så kanske du hittar!! :)

2012-05-04 @ 23:12:53
URL: http://johannastylback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0