pw

Efter en powerwalk på 7 km med mamma och syster känner jag mig ganska förtjänt utav grillat nu! Underbart väder ute idag också, dock spenderades de soltimmarna i antingen bilen eller på marieberg eftersom syster och jag drog dit på fm. (har jag glömt nämna att det är underbart med körkort?)

Det enda jag fick med mig hem var 10 nitar som jag på något sätt ska pilla fast på mina nya shorts, vet dock inte vart jag ska sätta dom!? Tips?


Dissade min älskade (haha, låter som en tjockis) bigmac och provade M Bacon, ångrade mig dock efter första tuggan..


Ppppppower! Feels good med tanke på att jag inte rört mig såhär mycke sen fjällvandringen i somras.


Belönade mig själv med kotletter, potatis, sallad och beasås! Fint.


Kvällens pysseheeel.

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotografi

Här!

http://louisejorgensen.blogg.se/2012/april/tips-ljusare-bilder-vid-mouseover.html

2012-05-06 @ 21:31:51
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0