roadkill, känsliga tittare varnas

Måste bara berätta en sak som hände idag när jag skjutsade tillbaka emma till skolan haha!! Vi åkte på vägen dåra, kanske 50-60km/h, och så helt plötsligt sprang det ut en liten and typ 3 meter från bilen vilket var en alldeles för kort sträcka att hinna bromsa på. Så DUNK DUNK - blod och fjädrar precis ö v e r a l l t . Och den synen alltså, att se den här explosionssvampen fast i fjäderform höll på att ta livet av oss också eftersom vi helt ärligt höll på att dö av asgarv haha! Bakom all skratt kände jag mig dock lite hemsk, usch.


Känner mig lite halvfräsch som lägger ut en bild på en mosad anka. Men för det första var det inte jag som tog kort på fanskapet eftersom jag satt på marken en bit bort och försökte få luft från skrattattacken, och sen så varnade jag er. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Näe usch vad hemskt :((( stackaren

2012-05-17 @ 11:49:31
URL: http://gaymasen.se
Postat av: a n n a

näääe :((

2012-05-23 @ 02:47:42
URL: http://channa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0