woke up on the wrong side of bed


Igår morse vaknade jag på fel sida, va allmänt grinig och spydig mot alla som pratade med mig och jag va delvis extremt trött.
Humöret bättrades dock när syster och jag åkte upp till pappa och då drog till utkikstornet i Kindla och grillade med Phille, Åsa och Jonas. Underbar utsikt från tornet och såg en helt fantastiskt fin solnedgång men hade självklart glömt kameran hemma och mobilen låg i bilen 1,2 kilometer bort så det blev inga kort, fasen..
Kusin Phille hängde med hem efter det och sov över här inatt så igår kväll hoppade han och jag in i våran ångbastudusch (och ja med badkläder, vad trodde ni?) och inatt har vi blivit terroriserade av getingar och attitydproblemskatten Achmons.

Idag vaknade vi halv 11, gick upp och åt frukost och sen körde jag fyrhjuling med Phille och skjutsade runt på Zackarias och Evelina som båda två sitter med ett brett flin hela tiden, så extremt söta i de där stora hjälmarna :)


På bilden har han dock inte ett stort brett leende men de va för att han va trött på att ha hjälmen på sig

Åt mat och väckte Zackarias som sovit middag för en stund sen så nu sitter jag ute på altanen i solskenet och skrattar åt Zackarias som trätar på Phille som biter på naglarna. Bra Snackis, fortsätt så ;)

Btw, imorrn åker vi till Kolmårdeeeeeeeeeeeeeeen med Zackarias, Evelina och Jörgeeeeeeeeeeeeeeen!

Kommentarer
Postat av: alexandra [allysandra.blogg.se] salomonsson

hejhej, fin blogg :)

kram

2010-08-03 @ 00:14:49
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: alexandra [allysandra.blogg.se] salomonsson

svar varsågod och tack !

jag biter också på naglarna , haha :)

men har starkt bestämt mig nu att SLUTA :D nu ska jag droga dom med förstärkningsmedel haha :D



HUr mår du ?

kram

2010-08-03 @ 22:57:51
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0