immortal art tattoo


Sitter hemma hos låtsaspappa i Öskevik och har förbannat tråkigt. Join me?

Imorse var jag tvungen att gå upp halv 8 eftersom syster och jag skulle me pappa in till Lindesberg och kolla när han blev tatuerad.
Tatueringsstudion va sjukt snygg och överallt hängde tavlor med skisser på sånt som Benny (tatuerarN) ritat upp. Va helt mållös under de tre timmar vi va där, herrejävlar va awesome han är!



Bläddrade även igenom varenda TATTOOtidning som fanns i hela studion, med ögon stora som bowlingklot.
Längtar som fasen tills jag får tatuera mig! ;>

P.s. Den 18/7 ska jag vara med på utställning med mina teckningar i bagarstugan i Silvergruvan. Kom o tittaaaa? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0