örephruu


Drog en vansinnesfärd in till Örebro idag med mamma och syster. Inhandlade det galet snygga linnet som jag dräglat över på Wear It Company's hemsida på internet. Hemsidan hittar du HÄR.

Köpte först t-shirten med samma motiv, men precis när jag betalat kom syrran och sa att hon hittat linnet.. fast i grått iofs. Och eftersom jag inte ville ha de gråa så struntade jag i det och gick runt i lite fler butiker, men efter en stund kunde jag inte hålla mig längre utan gick som en galning tillbaka till Wear It och letade igenom hela affären efter det vita linnet. Hittade det tillslut - UNDER en av hyllorna, väl dold. Shitheads.


Bilderna är tagna från Wear It Company's hemsida. Länk ovan.

Så gick snällt och frågade om jag kunde få byta t-shirten mot linnet. Det gick såklart utmärkt och eftersom det va samma pris på dem så behövde jag inte betala nått mellanpris.

Sen gick vi ett varv runt Marieberg och kollade och dagen i Örebro avslutades sedan med en BigMac plusmeny (ljusgröna glas!!!!!!!!) och en cheeseburgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0