flashbackskrivning 3/7-6/7


Har inte haft nå internet under helgen och igår så jag har inte kunnat blogga nånting. Ursäkta.

Lördag
Mamma och jag gick ner till torge eftersom det va Nostalgidagarna. Gick runt och kollade på de gamla bilarna och loppisarna.

På eftermiddagen blev det 60årsfest för Eva vid deras sommarstuga. God mat, skratt, bus med småkottarna och musseljakt stod på listan. Tog även en massa kort, men orkade bara redigera och lägga upp knappt hälften eftersom datorn är seg, segare, segast

Strax före 12 på natten samma dag gick syster och jag ner och badade i sjön. Herrejävlar vad skönt de va.

Söndag
Jag drog till Mattias! Vi kollade på film, badade i poolen, poppade popcorn och kollade på film igen. Stuffs mellan det också men sånt behöver vi inte ta upp här, ha ha.

Måndag
Filla kom hit några timmar. Badade i sjön, spelade Sims och hade allmänt kul.

Tisdag, idag
Blev väckt halv 11, upp och åt frukost och sen har jag trilskas med datorn och glott tv.
Senare i eftermiddag blir det mat hos farmor och sen har jag inte en aning om vad som händer.

Ps. Hatar "flashbacksskrivningar"..... Är urdålig på att formulera sånt som hänt tidigare.
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0