utställning


Idag for jag till Silvergruvan och hade utställning med mina teckningar och fick fika gratis! :>
Fick massor me beröm och många tyckte att jag skulle satsa på en framtid som tatuerare. Har funderat väldigt mycket runt det och känner mig galet sugen på att försöka. Skola och linje är dock redan valt men de kanske går att bli tatuerare efter en utbildning som målare? ;) Farbror Jörgen ska iallafall höra med Benny (killen som Jögge tatuerar sig hos) om han kan visa mig hur man tatuerar, och isåfall skulle jag få använda Jörgen som försökskanin, nice ain't ?!

På bilden syns teckningarna jag ställde ut. (Hängde, men de låter bättre när man säger "ställde ut" än "hängde ut") Bilden i mitten är sen en uppgift vi fick i skolan, tvåpunktsperspektiv :)
Hade även fyra tavlor på en annan vägg men de glömde jag fota. Kanske kommer upp bild på dom om ni frågar snällt :]


Awesome bildkvalle. Ni skulle ba våga säga nå annat. 

PEACE OUT A


Kommentarer
Postat av: Moster Åsa

Vore Häftigt...Jörgen har inte vett att veta bättre ;) Blir du tatuerare i framtiden ska du få göra en på mig oxå.



Fler FINA bilder vill vi se.



2010-07-19 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0