29 juni kl. 15.16


jag har gjort bort mig rejält. saknar mina gamla blogginlägg och alla gamla bilder nå så förbannat.

även den gamla designen. nejfyfan. 

åkte upp till moster idag och fikade. mamma och moster började prata om såna här vänskapsband ni vet? kom då på att jag aldrig lärt mig att göra sånna. 16 bast och aldrig lärt sig göra vänskapsarmband?! skandal.
satt iallafall där och knåpade med ett och fick tillsut ihop två stycken. vita. väldigt fina.

och sen undrar jag hur en bok kan göra så stor inlevelse på mitt liv. boken som nikki sixx har skrivit har jag snart läst ut. the heroin diaries. nu tror ni väl att de har med drogerna att göra? aldrig. det är hans sätt att skriva som har berört mig nå så brutalt. hans suveräna sätt att utrycka sig och.. skitsamma, läs den så fattar ni vad jag menar.

ps. mamma förstörde min voodoodocka i lera imorrse. hon skulle öppna fönstret så att jag skulle få in lite syre. dörren va öppen, spjället i taket va öppen. rätt onödigt att öppna fönstret då va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0