hej! ny här?

Jag heter Emma Elisabeth Törnkvist och är född den 13 mars 1994 på Karlskoga BB - alltså 17 år. Jag beskrivs ofta som en glad, positiv och fantasifull tjej men jag har även en riktigt kort stubin så jag kan bli riktigt förbannad på småsaker, oftast på min lillasyster. 

Mitt absolut främsta intresse är slalom. Det finns inget härligare än att susa nerför en perfekt pistad backe under en klarblå himmel. Känslan av att klara av en perfekt carvingsväng eller att hoppa i det där hoppet som man länge gruvat sig över är helt otrolig. Vilken adrenalinkick! 
Andra stora intressen är fotografering och målning. Att få en bra bild på en fantastisk vy eller person och sedan få cred för den gör mig så otroligt peppad till att fortsätta. Samma sak gäller målningen. Helst ritar jag tatueringsmotiv, och just inom det ämnet får jag lite snålskjuts mot crediten eftersom motiven jag ritar kan hamna på någons kropp, och det är så tufft roligt att det inte finns ord till det. Har fått in en hel del "beställningar" på motiv som folk vill tatuera in, hur coolt är inte det? HÄR och HÄR är två utav de motiv jag gjort åt folk :)

Som gymnasieval på våren i 9an valde jag en Måleriutbildning i Örebro och jag har nu lagt det första året bakom mig. Schysta klasskompisar, riktigt bra lärare och jag stormtrivs! 
Någon gång i framtiden skulle jag dock även vilja prova på ett yrke som tatuerare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0