nu vet jag hur det känns att vara blind


Alltså... visst. Snö är gulligt när de trillar ner några enstaka flingor och man kan lugnt gå och titta i juldekorerade skyltfönster på stan med världens julstämning, men de är då faan inte gulligt längre då de är snöstorm och snöflingorna blir till spikar mot ansiktet, blötar ner allting och man vill bara därifrån fort som faaaaasen.
Så vare i Örebro idag. Helvetes jävla skitsnö vad jag hatar dig. Du är äcklig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ångbasta litte, sen får de bli lite matteplugg. Har några tal jag inte hann med att göra igår och idag på lektionen. Matteprov på onsdag nästa vecka också. Crap.

Har ni haft en gullig snödag eller har det snöstormat eller har ni ens nån snö?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0