be proud of what you have


Alltså, jag blir då aldrig nöjd.
Nu har jag återigen satt mig ner och grubblat över min blogg och kommit fram till att den inte duger. Så ändrade lite i rubriker och i menyn. La även till Google Translate. Man vet aldrig när det kommer aliens och ska läsa min blogg. Bipbipbiip.

Kvällen spenderades tillsammans med en liten men trevlig bit av släkten. Inte för att de andra är mer eller mindre trevliga, men. Ja.
Vi hade iallefall riktigt trevligt. Trevligttrevligt.
Dock smet jag ifrån direkt efter maten. Till datorn. Gud så ovanligt alltså! Hjälpte Jonna med sin blogg. Blev nöjd även om det inte va så mycke som behövde göras. Började iallafall om helt från grunden och fortsatte att bygga på.
www.miisssj.blogg.se

Nu ska jag gå och försöka vara lite social. Allt som behövs göras på datorn sparar jag till inatt. Tror bestämt att de spelar Wii, det höjar som fasen där ute.
Chao!

Kommentarer
Postat av: jonna

Tack emma var jätte snällt av dig att du hjälpte mig!!! :D ♥

2010-10-02 @ 22:28:49
URL: http://miisssj.blogg.se/
Postat av: justina

fin blogg!

2010-10-02 @ 23:21:04
URL: http://doscosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0